joi, 22 noiembrie 2018

Sănătatea este un dar pe care ni-l dorim pentru fiecare copil

 Atunci când nu îl are, luptăm să îl primească. Compasiunea și generozitatea voastră sunt fundamentale în această mobilizare permanentă împotriva bolilor care nu îi lasă pe copii să se bucure de joc și de magia copilăriei/adolescentei! Numele lui este Andrei,un adolescent de numai 18ani ce suferă de o boala cumplita: CANCER Fiind ajutat doar mama si de bunica lui(care și aceasta este bătrână) ,iar situația financiară nu le permite să facă prea multe pentru al ei nepot si fiu,am spus sa ne unim cu toți și să îl ajutăm pe acest tânăr ! Orice bănuț este binevenit pentru tratamentele ce le face,pentru drumurile costisitoare până la București,pentru cazarea de care are nevoie atunci când acesta este la tratamentul de chimioterapie! Azi am aflat despre acest minunat băiat,și îmi doresc să pot să îl ajut! Așa că orice donație este binevenita! Aici aveți și conturile bunicii lui Nemet Mioara Carmen RO44BTRLEURCRT0456323601 RO94BTRLRONCRT0456323601 Am sa revin cu mai multe detalii despre acest caz! Doamne ajuta!


Dragii mei, 
am primit de la voi multe daruri și flori care au costat zeci de mii de lei... Dacă vreți să-mi faceți un dar (mai ales că vine ziua mea de naștere și știu că vă doriți mult să-mi faceți o bucurie) atunci vă rog să dăruiți atât cât puteți pentru a-i salva viața acestui băiat de 18 ani. Nimic nu m-ar face mai fericită. Iar dacă nu aveți posibilitatea acum să donați, măcar haideți să distribuim cazul lui pentru a ajunge acest apel la cât mai mulți oameni buni.
Vă mulțumesc și îi doresc lui Andrei ca până de ziua lui, de Sf Andrei în 30 noiembrie, când va împlini 18 ani, să adune banii necesari care să-i salveze viața!
Scrie Irina Binder

Link donare !  

Chance at life for Andrei❤️🙏 Health is a gift that we want for every child. When he doesn't have it, we fight to receive it. Your compassion and generosity are fundamental in this constant mobilization against diseases that do not allow children to enjoy the game and the magic of childhood/adolescence! His name is Andrei, a teenager of only 18years who suffers from a terrible disease: CANCER being helped only the mother and his grandmother (who is old too), and the financial situation does not allow them To do too much for her grandson and son, I said to unite with all of us and help this young man! Any penny is welcome for the treatments it makes, for the costly roads to Bucharest, for the accommodation it needs when it is at the treatment of chemotherapy! Today I found out about this wonderful boy, and I wish I could help him! So any donation is welcome!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu