joi, 9 ianuarie 2020

În Ariceștii Rahtivani!

În Ariceștii Rahtivani!
Aici e drumul, aici e gunoiul!
Am primit la adresa noastră de email situația de salubritate publică din Ariceștii Rahtivani,la care de data aceasta nu este de vina conducerea locala.aici este vorba de nesimțirea sătenilor care aruncă gunoiul și animale moarte în pungi de plastic.
,,Este un miros de nedescris,mă miră faptul că deși este frig afară tot mai miroase,eu personal am văzut cum într-o dimineață cum o persoană a aruncat o punga plina cu porumbei morți care erau aproape în putrefacție fără nici o jenă,și plus de asta încă o pungă mare de gunoi menajer,l-am întrebat politicos dacă el consideră că este frumos ce a făcut,acesta trecând tăcut și grăbit pe lângă mine.
Vara vin tineri de șaisprezece,șaptesprezece ani și se strâng lângă canalul de apa la o piatră mare care se află pe marginea drumului și beau,doze de bere, bidoane de bere pungi de chipsuri,pungi de semințe și prezervative,am văzut și seringi care este un mare pericol pentru copii care se plimbă pe acolo.
Mi-e scârbă să trec , erau mulți oameni din comună care obișnuiau să își facă plimbările de seară cu familia,pentru că este foarte frumoasă partea aceasta a satului nostru și este perfectă pentru astfel de activități,păcat că este o zonă liniștită și frumoasă,dar și-a făcut apariția nesimțirea oamenilor,care nu au o limită de umanitate și bun simt,uni sunt complet lipsiți!
Sper ca cei de la conducerea locală să ia măsuri,să găsească pe cei vinovați
și să fie aspru amendați ca drept exemple ! ,,
Este declarația unei surse care pe lângă cele relatate ne-a trimis și fotografii
Noi ne-am deplasat la fața locului și am rămas uimiți de cele văzute!
Sunt două grămezi de gunoaie și absolut toată zona este practic așternută cu gunoaie!









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu